رستوران های چین
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران اپرا بومبانا پکن چین

معرفی رستوران : رستوران اپرا بومبانا سال هاست که عنوان بهترین رستوران ایتالیایی شهر پکن را یدک می کشد. دلیل نام گذاری این رستوران سرآشپز و صاحب این رستوران با نام Umberto Bombana است که یکی از برجسته ترین سرآشپزهای دنیا و دارای تحصیلات آکادمیک از معتبر ترین دانشگاه های میلان و آمریکا است. اپرا بومبانا در سال 2009 میلادی افتتاح شد و در سال 2010 و تنها یازده ماه پس از افتتاح موفق به دریافت دو ستاره میشلین شد. در سال 2012 این رستوران موفق به دریافت ستاره سوم شد و در سال 2013 به عنوان یکی از 50 رستوران برتر جهان شناخته شد.سرآشپز قصد دارد در این رستوران تجربه مزه های جهانی را در محیطی آرام به عاشقان غذا بچشاند. محیط رستوران بسیار زیبا و دل نشین و البته آرام است. وجود دکوراسیون چینی با نقاشی های زیبا بر روی دیوار و هم چنین گیاه های کوچک در اطراف ترکیب فوق العاده ای را در این رستوران به وجود آورده است.

رستوران اپرا بومبانا پکن چین

منو رستوران : منوی این رستوران مملو از غذاهای خوش طعم ایتالیایی به سبک جهانی است که شامل پیش غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی می شود.

پیشنهاد ما: رفتن به این رستوران قطعا برای شما مسافران تور چین تابستان 98 تجربه فوق العاده ای خواهد بود تا در کنار چشیدن طعم خوش غذاهای این رستوران ، آرامش زیادی نیز از این محیط کسب کنید.

رستوران اپرا بومبانا پکن چین

ساعت کاری رستوران : این رستوران از 11:30 صبح تا 10 شب برای سرو ناهار و شام خدمات ارائه می دهد.

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در منطقه چائویانگ، جاده دونگ داکیائو و خیابان پارک ویو گرین قرار گرفته است.

رستوران اپرا بومبانا پکن چین


رستوران هزار و یک شب چین

رستوران هزار و یک شب یک رستوران کاملا عربی و یکی از بهترین رستوران های چین می باشد که طراحی داخل رستوران کاملا نمایانگر هنر عرب می باشد و انواع غذا های عربی نیز در این رستوران سرو می شود. رستوران هزار و یک شب علاوه بر سرو غذا های عربی انواع غذا های بین المللی را نیز سرو می کند. این رستوران در ساختمان سوم, خیابان شمال ورزشگاه کارمندان, ناحیه چانو یان, در منطقه پکن چین پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران تور چین مرداد 98 می باشد. در سفرتان به چین امکان این را دارید تا به همراه عزیزانتان به این رستوران معروف سر بزنید و غذای مورد علاقتان را میل نمایید و لذت ببرید.

رستوران هزار و یک شب چین


رستوران دون لای شیون چین

رستوران دون لای شیون یکی از بهترین رستوران های چین می باشد که به دلیل غذاهای خوش طعم و لذیذش شهرت زیادی پیدا کرده است. این رستوران در جشنواره رستوران های اسلامی برترین رتبه را کسب کرده است و در داخل و خارج از چین طرفداران بسیاری دارد. این رستوران در خیابان وان فو جین دون چین, پلاک 138 آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور چین است. در سفرتان به چین به همراه عزیزانتان به این رستوران معروف بروید و یک روز خوش را برای خود رقم بزنید.

رستوران دون لای شیون چین


رستوران زی گوان یوان پکن چین

رستوران زی گوان یوان در پکن, ناحیه چانو, بی لی هون مینو, ساختمان 85 پذیرای مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. این رستوران یکی از رستوران های معروف و اسلامی چین و یکی از رستوران های زنجیره ای می باشد که تا کنون 5 شعبه از آن تاسیس شده است. رستوران دارای کارکنانی مهمان نواز و بسار مهربان می باشد و منوی رستوران کاملا با ذائقه ایرانی ها سازگار می باشد. در سفرتان به چین امکان این را دارید تا به این رستوران بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران رستوران زی گوان یوان پکن چین

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: رستوران های خوب چین،بهترین رستوران های چین،معروف ترین رستوران های چین،رستوران های لوکس چین ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: